Nieprawdziwa informacja podziemniaków

Nieprawdziwa informacja podziemniaków – jak to podziemniaki, wierni swoim UBeckim metodom próbują zwalić na teatr swoje własne porażki.

Ta nieprawdziwa informacja podziemniaków ma kształt apelu, który próbuje obciążyć teatr faktem, że na ich tragicznie niedobry spektakl nikt nie chce kupić nawet kilku biletów.

Nieprawdziwa informacja podziemniaków

Nieprawdziwa informacja podziemniaków

Wczoraj na Facebooku pojawiła się histeryczna i nieprawdziwa informacja, jakoby Teatr Polski robił wszystko, aby nie promować przedstawienia “Leśni apokryf”, stworzonego przez grupę podziemniaków w Teatre Polskim we Wrocławiu i żeby koledzy z podziemia kupowali bilety, bo jeśli się choć kilkanaście biletów, spektakl zostanie zdjęty z afisza.

Ta sama choć jeszcze rozszerzona informacja pojawiła się na portalu www.tuwroclaw.com który, jak wszyscy wiedzą od zawsze sprzyja działaniom podziemia kontestującego wszystkiego, co dzieje się w ich własnym teatrze.

Otóż śpieszę wyjaśnić, że spektakl ten był promowany i to nawet ponadprzeciętnie, a mimo tego pies z kulawą noga nie chce tego maistersztyku oglądać, albowiem spektakl jest po prostu porażająco zły i powstał tylko i wyłącznie z powodu ogromnej presji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, wbrew woli dyrektora i rady artystycznej teatru.

UMWD, bowiem, już od dawna działa na szkodę własnej instytucji w imię partykularnych interesów własnych i politycznych i próbuje ręcznie sterować Teatrem Polskim, co przynosi katastrofalne skutki, dokładnie jak w wymienionym przykładzie.

O tym, że to przedstawienie jest totalną katastrofą, wiedzą już wszyscy we Wrocławiu i pomimo usilnych starań teatru, żeby sprzedać choć kilka biletów, rzecz się najzwyklej w świecie nie udaje, bo widzowie jak zwykle głosują nogami i Pani Aneta Galareta może nam wtykać ile chce, że jest to najgenialniejszy spektakl roku i kłamać ile wlezie na antenie publicznego radia, że teatr robi przedstawieniu pod górkę, a widz i tak wie swoje i nie da się nabić w balona.

Dlatego oprócz tego kłamliwego apelu zamieszczam tutaj także oficjalne oświadczenie Teatru Polskiego w tej sprawie:

Informacja Teatru Polskiego we Wrocławiu

W związku z pojawiającymi się informacjami na temat promocji, a raczej jej braku, spektaklu „Leśni. Apokryf” granego w Teatrze Polskim we Wrocławiu, informujemy, że są to informacje nieprawdziwe, mające charakter fake newsa, z którego dowiadujemy się, że „pracownicy marketingu Teatru Polskiego we Wrocławiu dostali zakaz jakiejkolwiek promocji spektaklu „Leśni. Apokryf”.

Spektakl Agnieszki Wolny-Hamkało w reż. Marty Streker miał swoją premierę 3 października 2019 roku i od tej pory jest ciągle w repertuarze Teatru Polskiego we Wrocławiu, a jego promocja przebiega zgodnie założonym harmonogramem. Działania promocyjne rozpoczęły się tuż po wakacjach, czyli wraz z początkiem września, trwają nadal i obejmują m.in.: 

– promocję w newsletterze teatru – ponad 4000 odbiorców,- promocję wydarzeń na FB teatru – kampanie organiczne (zasięg postów ponad 12 tysięcy) i płatne (ponad 10 tysięcy wyświetleń posta),- promocję na stronach partnerów oraz na Instagramie,- komunikaty do mediów,- organizację próby prasowej, która cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów, co przełożyło się na interesujące publikacje zarówno w mediach tradycyjnych jak i cyfrowych,- publikację wywiadu z Krzysztofem Kopką, opiekunem merytorycznym spektaklu,- przygotowanie trailera oraz spotu radiowego, które były promowane w wybranych mediach,- druk i dystrybucję plakatów oraz innych materiałów promocyjnych,- oferty przygotowane dla szkół, firm oraz instytucji z którymi teatr współpracuje, takimi, jak m.in. Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego czy MOPS oraz środowisk akademickich

Spektakl “Leśni.Apokryf'”  był promowany według tego samego standardu, co wszystkie pozostałe premiery roku 2019.

Nasze działania jeszcze przed premierą ” Leśnych…”wychodziły jednak daleko poza standardowe. Zorganizowaliśmy spotkania tematyczne w Muzeum Pana Tadeusza oraz w Dolnośląskim Centrum Filmowym, podczas których publiczność mogła spotkać się i dyskutować z twórcami spektaklu. W DCF przed wszystkimi seansami filmowymi, przez cały miesiąc poprzedzający premierę spektaklu emitowana był jego reklama.

Zaplanowaliśmy również działania promocyjne na FB oraz Instagramie, niestety nie zgodziła się na nie pani reżyser.


#LeśniApokryf